wtorek, 1 kwietnia 2014

Chillin' :)

Hej :) Moje weekendowe zajęcia dość szybko mi minęły i nie były aż tak męczące jak zawsze. Na szczęście tym razem nie zadali nam tak dużo jak ostatnio, jedynie muszę troszkę popracować nad moim akcentem brytyjskim i nauczyć się na test ze słownictwa. Tak więc przez te dwa tygodnie będę miała troszkę więcej czasu niż ostatnio i mam nadzieję, że uda mi się trochę nadrobić moje zaległości w blogowaniu :) Gdyż nieźle go zaniedbałam, za co bardzo przepraszam!
Wracając do bardziej bieżących spraw. Ostatnio w moim życiu nie wydarzyło się nic ciekawego i nie mam za bardzo tematu na który mogłabym napisać. Jedyne czym mogę się z Wami podzielić, to opis mojego dzisiejszego dnia, który był dość zwyczajny. Rano troszkę się pouczyłam słówek z angielskiego, potem zaczęłam czytać książkę autorstwa Nicholasa Sparks'a pod tytułem "Dear John", następnie pouczyłam się troszkę francuskiego a potem wybrałam się na zakupy. I podczas tych moich zakupów, kupiłam sobie pierwsze w tym roku truskawki i mam nadzieje że będą dobre, bo już się stęskniłam za tym smakiem. Wyglądają przepysznie, ale jak smakują? O tym dowiem się dopiero jutro, gdyż nie lubię się objadać wieczorem bo później źle śpie a w dodatku zapomniałam kupić śmietany.


Chciałabym się również podzielić z Wami zdjęciami mojego dzisiejszego śniadania, lecz mam problem ze zgraniem zdjęć z telefonu na komputer, tak więc te zdjęcia dodam później w jakimś innym poście :) 
Tak więc to tyle na dziś, postaram się wkrótce napisać coś nowego :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. mniamm, ale mi smaka na truskawki zrobiłaś ;)
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm.. pycha truskawki <3

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sobie teraz narobiłam ochoty na truskawki... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju... wyglądają apetycznie. Szkoda, że mam alergię na truskawki i nigdy nie mogę ich zjeść tak dużo jakbym chciała :D
    http://napisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń