czwartek, 13 marca 2014

Holiday Memories :))

"Wakacje, znów będą wakacje,
Na pewno mam racje, wakacje będą znów!"

Wakacje, wakacje, ahh te wakacje!!
Jeszcze tylko marzec, kwiecień, maj i czerwiec :)

        Czas trochę powspominać :) Ta jakże piękna, słoneczna pogoda przypomniała mi o zeszłorocznych wakacjach, które spędziłam w wyborowym towarzystwie! Od kilku lat wraz z moimi przyjaciółkami planowałyśmy wspólne wakacje, ale nigdy nie udawało nam się ich zrealizować, aż do zeszłego roku. Ciężko było nam coś wybrać, ze wszystkim miałyśmy problem, z miejscem, datą, sposobem dojazdu i powrotu, no jakaś masakra. Cały czas się kłóciłyśmy i nic nie mogłyśmy ustalić.. Każda miała inne  wyobrażenie wspólnych wakacji, ale w końcu trzeba było pójść na kompromis, i tak w końcu coś ustaliłyśmy. Niestety tak jakoś miesiąc przed wyjazdem, pojawiły się komplikacje gdyż okazało się, że jedna osoba nie może jechać a po tym kilka innych dziewczyn również zrezygnowało. Więc musiałyśmy poszukać kogoś na zastępstwo, gdyż wszystko już było zamówione. I tak też nasze wakacje nie były takie jakie zaplanowałyśmy, no ale ostatecznie było fajnie :) wszyscy miło spędzili czas i mamy piękne wspomnienia!
A oto kilka zdjęć z naszego wypadu :)























Mam nadzieję, że Wy również miło wspominacie swoje wakacje, nawet jeśli mieliście małe komplikacje ;D 
Pozdrawiam,
xoxox

18 komentarzy:

  1. Nie moge sie doczekac tegorocznych wakacji.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie moge doczekać lata, bo na wakacje to nie czekam , bo moje dalej trwają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing blog,I'm new follower hope you can follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czasami je wspominam ale częściej planuje :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna notka ! Z pewnością zostane tutaj na dłużej.
    Zapraszam do mnie, pisze o trudnościach jakie sprawia nam życie :) http://dalinkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, widoki! Chcę wakacje! :) ♥

    www.melancholy-october.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oh those pictures are so great!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely post! check out mine and click the links please :)

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  9. super widoki ;)

    Zapraszam;) Każdy komentarz daję mi motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super post ;) przypomniały mi się moje wakacje :) niech będzie już czerwiec :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamo, ja chce wakacje !!!!!!!!!!!!!!! :D Zdjęcie z zachodem słońca jest mega :DDDD
    ja również obserwuję :D
    http://dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. oj czas szybko minie i wakacje pojawią się raz dwa! świetne wspomnienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej .. ale mi narobiłaś ochoty na wakacje..
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ tęsknie za takimi wakacjami !

    OdpowiedzUsuń