niedziela, 6 kwietnia 2014

I'm only human..

Cześć :)
Już czuję się troszkę lepiej, ale nadam mam silny kaszel i katar. Coś mi się wydaje że żadne leki, syropy i inne różne specyfiki na mnie nie działają i będę musiała się z tym męczyć, dopóki samo nie przejdzie :/. Ale nie o tym chciałam dzisiaj napisać. Podczas mojej choroby miałam dość sporo wolnego czasu, a że większość tego czasu spędzałam w łóżku, bo byłam bardzo wyczerpana, to mogłam oglądać mnóstwo programów telewizyjnych. I tak też wczoraj oglądałam polską wersję "Tańca z Gwiazdami". Po obejrzeniu postanowiłam pooglądać Amerykańską wersję i natknęłam się na bardzo emocjonalny taniec który bardzo mnie zainspirował. Układ wykonują Amy Purdy i Derek Hough.



Ta dziewczyna w wieku 19 lat zachorowała na zapalenie opon mózgowych. Ta choroba zakaziła układ krążenia, doszło do wstrząsu septycznego i w wyniku tego dziewczyna musiała mieć amputowane obie nogi, a dokładnie cześć od kolana do stopy. Ponadto straciła obie nerki oraz usunięto jej śledzionę. Lekarze dali Amy tylko 2% szans na przeżycie, ponieważ ta choroba była tak zaawansowana. Ale 2 lata później dostała przeszczep nerki od ojca i tym sposobem uratowano jej życie. Teraz jest znana jako paraolimpijczyk w snowboard'zie oraz jest aktorką. Teraz występuje w najnowszej edycji "Dancing with the stars" i pomimo braku dwóch nóg zatańczyła przepięknie. Moim zdaniem jest ona świetnym przykładem dla wszystkich osób, które są w ciężkiej sytuacji i nie chcą walczyć. Według mnie ta dziewczyna pokazuję, że wszystko jest możliwe!

A tutaj macie przepiękną piosenkę do której tańczyli:


To taka moja mała chwila refleksji :)
Gdyż jestem bardzo podatna na takiego rodzaje historie i bardzo podziwiam ludzi takich jak ona, którzy się nie poddają tylko walczą.

6 komentarzy:

  1. Perri <3
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam dotychczas ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam ją, obejrzałam cały filmik, aż chce się patrzeć na takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że ona się nie poddała i to najważniejsze bo pomimo tego, że miała 2% szans nadal żyje! Takie historie na pewno inspirują ;)
    http://diobromoetan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej!
    Piękna historia z tą dziewczyną, mimo, to, że nie ma nóg realizuje swoje marzenia :-)

    zapraszam na mojego bloga:
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    obserwacja za obsewacje !
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/read-all-about-it.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym także o poklikanie w baner sammydress(pierwszy po prawej stronie bloga)dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy wiele. Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń