piątek, 4 kwietnia 2014

So sick :(

Hej :) Dziś bardzo krótko, gdyż nie jestem w stanie nic sensownego napisać za co z góry przepraszam! Podsumowując mój ostatni post, miałam takie piękne plany na ten tydzień i jak zwykle coś musiało mi przeszkodzić. A mianowicie straszne choróbsko i z moich planów nic nie wyszło. Dokładnie w środę rozłożyła mnie choroba, najprawdopodobniej grypa (nie byłam jeszcze u lekarza bo miałam nadzieje że się sama wyleczę, ale chyba będę musiała się do niego jutro wybrać). Gorączka na szczęście już mi przeszła ale mam straszny kaszel, katar i boli mnie gardło. Kaszel i ból gardła jeszcze jakoś znoszę ale katar mnie rozkłada. Cały czas mam zatkany nos i nie potrafię oddychać, przez co prawie całe noce nie śpię. Tak więc mam do Was prośbę jeśli znacie jakieś dobre domowe sposoby na katar, podzielcie się nimi ze mną bo już nie daje rady z katarem :/

Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Niestety nie znam jakiś sposobów, ale zdrowiej szybko :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this blog!!!!!!

    Here, my new blog, elcollardesoma.blogspot.com, my cretinos, my clothing made by me!!!!
    I follow you

    OdpowiedzUsuń