niedziela, 9 marca 2014

HOBBY

W wolnym czasie, kiedy pogoda nie zbyt dopisuje, i nie ma co robić trzeba sobie znaleźć inne zajęcie. Przede wszystkim  takie, które przynosi nam jakąś przyjemność. Dla mnie oczywiście najważniejsza jest muzyka i wszystko co jest z nią związane :) czyli śpiewanie, komponowanie, pisanie własnych piosenek itp. 
Kolejnym hobby jest taniec, daje mi wiele przyjemności i pozwala oderwać się od rzeczywistości, zapomnieć o wszystkich problemach :) Ale przede wszystkim uwielbiam układać puzzle.. Już od dzieciństwa się tym zajmowałam i sprawia mi to wiele przyjemności. Czas mi wtedy bardzo szybko mija, i efekt końcowy jest bardzo satysfakcjonujący! :)) 
Oto kilka dokończonych obrazów, teraz muszę kupić dobry klej i oprawić puzzle ;D 



 

1 komentarz:

  1. świetnie Ci to wychodzi! ja niestety nie potrafię układac puzzli :c powodzenia w rozwijaniu swojego hobby :)
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń