czwartek, 6 marca 2014

Music is my whole life

Dość długo się zastanawiałam czy coś jeszcze dzisiaj opublikować i doszłam do wniosku, że to raczej nikomu nie zaszkodzi ;) a więc pozwolę sobie zarzucić was kilkoma utworami, które (może) umilą Wasz wieczór. Będą to utwory z którymi, na chwilę obecną, raczej się nie rozstaje i słucham ich wszędzie i kiedy tylko mogę.. Muzyka stanowi bardzo ważną rolę w moim życiu, jak i pewnie w życiu każdej młodej osoby, która dopiero co kształtuje swoją osobowość i szuka własnej ścieżki życiowej. Ja słucham prawie każdego rodzaju muzyki (poza muzyką klasyczną) i chyba nie mam ulubionego rodzaju. Nie wiem dlaczego ale wolę piosenki zagraniczne, bez różnicy w jakim języku jest tekst tej piosenki, po prostu nie przepadam za polskimi piosenkami. Jest oczywiście kilka, które lubię, ale stanowią one bardzo nieliczną grupę. A więc oto kilka piosenek, które siedzą w mojej głowie:

Ed Sheeran - I see fire

Katy Perry ft Juicy J - Dark horse

Little Mix - Good enough

Kelly Clarkson - Einstein

Enrique Iglesias - Maybe

Lorde - Team

Rita Ora - Uneasy

Pink - I don't believe you

Ben Cocks - So cold


A i jeszcze jedno, nie wiem czy też tak macie, że jak słuchacie jakiejś piosenki po raz pierwszy zawyczaj nie przypada ona do gustu, lecz później gdy słuchacie jej po raz kolejny i kolejny zaczynacie ja powoli lubić a potem staje się ona jedna z Waszych ulubionych piosenek. Ja tak mam bardzo często i szczerze mówiąc rzadko która piosenka podoba mi się podczas pierwszego momentu xD
Tak więc jeszcze jedna piosenka (jedna z tych najnowszych), którą zaczynam powoli lubić, bo tak na prawdę już nie pamiętam którą piosenkę polubiłam po długim czasie, ciągłego słuchania.

Shakira ft Rihanna - Can't remember to forget you

Dobranoc wszystkim,
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz