czwartek, 6 marca 2014

First Thing

Cześć :)
Od pewnego czasu bardzo się nudzę i nie wiem co ze sobą zrobić. W tamtym roku rozpoczęłam studia zaoczne a ponieważ nie pracuję to mam dość sporo wolnego czasu. Tak więc, w końcu postanowiłam coś z tym zrobić, no wiecie jakoś wykorzystać mój wolny czas i zdecydowałam się na założenie tego otóż bloga. Jak na razie nie mam konkretnego pomysłu, więc posty pewnie będą o wszelakiej tematyce, ale z pewnością zamieszczę tu dużo informacji na temat mojego życia studenckiego, wiem że może to nie być zbyt ciekawe, ale wybaczcie jestem kompletnym nowicjuszem w krainie blogerów, tak więc dopiero się uczę :D ale mam nadzieje że uda mi się Was czymś zainteresować, a jeśli się Wam spodoba to ZAPRASZAM możecie często tu wpadać :)
A i jeszcze jedno, ponieważ jestem studentką filologii angielskiej, pewnie będą pojawiać się również posty w języku angielskim xD


Życzę Wam miłej nocy!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz