wtorek, 11 marca 2014

Things that make me happy

Tak naprawdę nie ma ich zbyt wiele, gdyż do szczęścia jest mi niewiele potrzebne. Pierwsza i najważniejsza rzecz to: mieć pełną lodówkę :) lubię sobie zdrowo zjeść i nie lubię monotonii, dlatego też cieszę się gdy mam pełną lodówkę, ponieważ codziennie mogę jeść coś innego, a gdy jest pusta jestem smutna bo nie przepadam chodzić na zakupy do sklepów spożywczych! ;D kolejna rzecz, właściwie to nie rzecz :P bo są to moi najdrożsi przyjaciele, bez których nie wyobrażam sobie mojego funkcjonowania.. Tylko oni tak naprawdę wiedzą co zrobić, gdy mam zły humor, lub na co mam ochotę, kiedy gdzieś wychodzimy. I chyba ostatnia najważniejsza rzecz to muzyka! :) bez niej nie wyobrażam sobie dnia. Nie wiem czy też tak macie, ale ja np nie zasnę gdy mam cisze w pokoju, u mnie musi radio grać do samego rana bo inaczej nie zasnę.. A później w ciągu dnia godzinami siedzę i słucham muzyki albo z telefonu albo z komputera, a teraz dołączy się do tego mój nowy nabytek! O którym już wcześniej pisałam, moja mama podczas sobotnich zakupów, kupiła mi nową MP3, gdyż starą gdzieś zapodziałam :))

Oto mój nowiusieńki nabytek:






Bardzo przydatny sprzęcik, a co najważniejsze wygodny, nie muszę się martwić, że wypadnie z kieszeni gdyż mogę go przyczepić do bluzki :) takie coś było mi naprawdę potrzebne.. 

Pozdrawiam :)
komentujcie, obserwujcie (jeśli się Wam u mnie podoba)
bo każdy Wasz komentarz jest motywujący 
i ogólnie fajnie wiedzieć, że to co robisz się komuś podoba :)
xoxox

10 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś? ;)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nabytek ;)
    Zapraszam;) Każdy komentarz daję mi motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw ;3
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje a masz zakladke gfc bo nie moge znalesc :/
    zbieram rowniez kliki w choies wishliste jeden malutki a bardzo mi pomoze ,jesli to nie problem dla ciebie :)pozdrawiam
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/ciuszki-ze-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny nabytek, super blog! Ja bym jedynie na twoim miejscu zmieniła design :-)

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super MP3, ja już nie używam. Tylko telefon;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja znowu zasnąć nie mogę gdy nie jest cicho!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog. od niedawna prowadzę bloga byłoby miło jakbyś wpadła http://gabi5277.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra też ma taką :) Tylko fioletową ^^ Zadowolona jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, kiedys szukalam tego ale juz nie potrzebuje.. nadal uwazam ze taki zakup to dobry pomysl! *_*
    p.s- genialny blog
    blog ♥

    OdpowiedzUsuń