piątek, 7 marca 2014

My Breakfast :)

Hej :) Od pewnego czasu panuje moda fotografowania naszych posiłków. Szczerze mówiąc, na początku nie byłam wielką zwolenniczką takiego pomysłu, ale jak wiadomo młody człowiek jest bardzo podatny na wszelkiego rodzaju nowości. Szczególnie gdy napotykamy się na takie coś niemal wszędzie. Tak więc zaczynam się do tego przekonywać i też często fotografuje moje dania, które sama sobie przygotowałam lub które zamówiłam w restauracji czy barze. Dlatego też, chciałabym podzielić się z Wami moim przepysznym śniadankiem. Ponieważ mam zajęcia w szkole dopiero w następnym tygodniu, tak więc postanowiłam odwiedzić moich rodziców, i razem z moją mamą, miałyśmy dzisiaj ogromną chęć na naleśniki :) i ot co wyszło nam takie cudo, i to bardzo pyszne cudo!


Miłego dzionka!! :)

1 komentarz:

  1. naleśniki jeeeeeeeej :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ ((:

    OdpowiedzUsuń